stixakia agaphs

1) mh me rwtas an s agapw rwthseme pws antexw tis
tis wres pou se skeytomai konta mou na mhn se exw .

2) aima 8a bgalw ap thn kardia kai 8a sou ypograpsw pws
s agapw kai den mporw thn gnwmh mou na allaksw.

3) san agapiountai 2 kardies panta 8ysies kanoun pio panw
apo th agaph tous apo ola ta alla vanoun.

4) otan pai8enw peite tou na r8ei na me fylhsei kai
na mou pei to s agapw na m apoxeraithsei.

5) sth maxh tou apoxorismou h mia kardia pe8enei
ma ypoferei pio poly ekeinh pou apomenh.

6) se ola ta dikasthria na pas na me dikaseis san
sou pw pws s agapw thn dikh 8a thn xaseis.

7) otan 8a niwseis thn agaph kai poneseis ola
ta la8h pou ekana 8a mou ta synxwreseis.

8) apopse pali ksagrypnw kai perimenw ena
diko sou s agapw sto khnhto grammenw.

9) na moun skepsei omorfh na mpainw sto mialo sou
na sou kartaw syntrofia se ka8e oneiro sou.

10) 8a h8ela mwraki mou na briskomai konta sou kai
na pernw ka8e lepto mesa sthn aggalia sou.

11) egw thn exw thn kardia pio dynath apo atsalh giati
me fortoses kahmous ma se latreyw pali.

12) pote na mhn se gnwriza pali 8a s agapousa
gaiti mesa sta oneira syxna se anazhtousa.

13) otan se eplase o 8eos to fws den eixe anapsei gia ayto
phran ta matia sou tou fegkariou th lampsh.

14) an hsouna anatolh den 8a yphrxe dysh gaiti
o hlios den mporei tetia agalia na afhsei.

15) xwrisame ma s agapw ki oti kian exeis kanei 8a to
ksexasei h kardia ton pono 8a ton gianei.

16) an kapio brady monaksias sth mhmh sou me fereis
8a katalbeis pws kai esy makria mou ypofereis.

17) eimai poly egwhstria kai oso kai an to 8elhseis den 8a r8w
na se parakalw kontamou na gyrhseis.

18) pote mou den 8a s arnh8w panta 8a s agapw
kai synexws mes sth zwh esena 8a zhtaw.

19)Αν στη ζωή μου ήταν να αγαπήσω δύο φορές τότε την πρώτη φορά θα αγαπούσα εσένα και αν αυτό ήταν λάθος...τότε την δεύτερη φορά θα αγαπούσα το λάθος μου!

20)kαθενας εχει το δικαιωμα να ριξει τον εαυτο του οσο χαμηλα θελει και να τον ξανασηκωσει οποτε θελει...Θυμησου ομως..Κανενας αλλος δεν εχει αυτο το δικαιωμα εκτος απο σενα.....

21)Μην ντρεπεσαι για το δακρυ που εχυσες...Η ντροπη ανηκει σ'αυτον που σε εκανε να κλαψειs

23)Μου είχαν μάθει ότι μια μέρα έχει 24 ώρες, η μια ώρα 60 λεπτά, ένα λεπτό 60 δευτερόλεπτα, αλλά κανείς δε μου έμαθε ότι ...; ένα δευτερόλεπτο χωρίς εσένα είναι αιώνας!

24)Όλοι έχουμε αγαπήσει στην ζωή μας.. Ένας τρόπος για να δείξετε την αγάπη σας είναι να αφιερώσετε στιχάκια στους αγαπημένους σας :D 

25)Το φιλί είναι ένα όμορφο κόλπο, που σχεδίασε η φύση, για να σταματούν οι λέξεις όταν τα λόγια είναι περιττά

26)Θα βγάλω τον αριθμό σου από το κινητό μου και στην θέση του ονόματός σου θα γράψω: ''Η ζωή μου''.. Έτσι κάθε φορά που θα με παίρνεις τηλέφωνο, θα ξέρω ότι ζω :$

27)Ίσως κάποτε ξεχάσω ότι σ'αγαπώ..
Ποτέ όμως δε θα ξεχάσω τις μέρες που σ'αγάπησα!
28)Οταν είσαι μακρυά μου ψάχνω να βρω κάτι που σε θυμίζει, κάτι που αγαπώ, μα όσο και να ψάξω ό,τι και να βρω, προτιμώ να μην το είχα και να είσουν εσύ εδώ!

29)Αν θέλεις πλήγωσέ με.. Μα πρόσεξε! Όχι στην καρδιά! Όχι για εμένα.. Απλά είσαι κι εσύ εκεί μέσα και δεν θέλω να πληγωθείς!

30)Είπα να σβήσω τα παλιά, να βρω αγάπη άλλη, μα η πυξίδα της καρδιάς, εσένα δίχνει πάλι!

31)Έργο/θέατρο είν η αγάπη όλο ψευτιές και όλο απάτη.. Με ένα φιλί αρχίζει η ωραία, και με ένα αντίο κλείνει η αυλαία..

32)Κάθε φωτιά έχει καπνό.. Κάθε αγάπη πόνο.. Κάθε φεγγάρι ουρανό κι εγώ εσένα μόνο.


 
Το κακο είναι ότι ερωτευομαστε τον λάθος ανθρωπο.Το χειρότερο είναι ότι στα ματιά μας φαίνεται σωστός.

Λένε πως η καρδιά χτυπά για να μας δίνει αίμα. 
Μα η δική μου η καρδιά χτυπά, μόνο για εσένα♥

Τ'αστερια ειναι αμετρητα μα το φεγγαρι ενα,
ειναι κι αυτο μοναδικο οπως κι εσυ για μενα.!!!

Δεν υπάρχει πιο όμορφο πράγμα στον κόσμο,
από το να πεις "Σ' ΑΓΑΠΩ" σ' αυτόν που αγαπάς.
Αν δε μπορείς να το πεις τότε γράψτο,
αν δε μπορείς να το γράψεις τότε τραγούδισέ το, χόρεψέ το.
Βρες κάποιο τρόπο να το εκφράσεις, υπάρχουν πολλοί.
Μην κουράζεσαι να το λες,
κανείς δεν υπήρξε που να κουράστηκε να το ακούει!!!♥

Μείνε μ'αυτόν που σε κάνει να χαμογελάς,
Όχι μ'αυτόν που πρέπει να εντυπωσιάσεις..

Κάθε φωτιά έχει καπνό.. 
Κάθε αγάπη πόνο.. 
Κάθε φεγγάρι ουρανό..
κι εγώ εσένα μόνο.♥

Θα βγάλω τον αριθμό σου από το κινητό μου
και στην θέση του ονόματός σου θα γράψω: 
''Η ζωή μου''.. Έτσι κάθε φορά που θα με παίρνεις τηλέφωνο,
θα ξέρω ότι ζω..

-Μην χαμογελας θα σε ερωτευτω ♥ 
-Με απειλεις..?? :/
-Στο υποσχομαι..

Καμιά φορά όταν λέμε άσε με..εννοούμε πάρε με αγκαλιά ακόμα πιο σφιχτά..;')

Παίζουμε ένα παιχνίδι?;$
-Ναι..♥
-Ξεκινάω να σε φιλάω♥!
-Και??:*
-Και δεν σταματάω ΠΟΤΈ..

Φίλα με μην σταματάς πάω όπου με πας♥

Μεταξύ μας, είσαι από τα λίγα λάθη που δεν μετάνιωσα ποτέ μου..:)

"ΈΡΩΤΑΣ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΚΛΕΊΝΕΙΣ ΤΑ ΜΆΤΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΟΝΕΙΡΕΎΕΣΑΙ ΤΑ ΔΙΚΆ ΤΟΥ."

κι αν στ' αληθεια αγαπας, να το λες σαν τρελος!♥

Να εισαι διπλα μου επειδη αντεχεις μακρυα μου....
Οχι γιατι συνηθισες κοντα μου...

ειναι και αυτο μωρε που λιωνω οταν σε βλεπω..♥

Υπάρχει μόνο μία χαρά στη ζωή, να αγαπάς και να αγαπιέσαι♥

πιο ειναι το ονειρο σου?
-να φιληθω με ενα αγορι κατω απο την βροχη!:$ το δικο σου?
-να αρχισει να βρεχει!

Το φιλί είναι ένα όμορφο κόλπο, που σχεδίασε η φύση, για να σταματούν οι λέξεις όταν τα λόγια είναι περιττά..♥

Η ζωή μας έμαθε ότι αγάπη δεν είναι να κοιτάζει ο ένας τον άλλον, αλλά να κοιτάζουν και οι δύο προς την ίδια κατεύθυνση..♥

Μη με ρωτήσεις πόσο πολύ σ' αγαπώ, γιατί κανείς δε μπορεί να μετρήσει ως το ΑΠΕΙΡΟ!♥

Αυτός ο κόσμος όλο λέει αλλού να πάει..
κι όλο στα μάτια σου επάνω καταλήγει.

Αυτό το χαμόγελο και μετά ένα παθιασμένο φιλί.

Δεν θέλω να είμαι τα πάντα για όλους, θέλω να είμαι κάτι για εσενα.

Να σε εχω αγκαλια και να μεινει για παντα το αρωμα σου πανω μου♥

Και,ξέρεις ποιό είναι το καλύτερο σημείο;
..αυτό που χαμογελάς εξαιτίας μου.

κανεις δεν ειναι σας κι εσενα...
κανεις δεν θα γινει ποτε σαν εμας..

εγώ κι εσύ στη μπανιέρα μαζί...
ψήσου!♥

Μη φοβάσαι..
Να σε προσέχω θέλω..
Τα βράδια όταν κοιμάσαι να σου παίρνω κάθε λύπη,κάθε πόνοπου έχεις...
Να σε φιλάω απαλά στα χείλη..
Και ύστερα να σου χαμογελάω..
Να σου δείξω πως,ότι αυτό που ζούμε τώρα είναι όμορφο..
Να σου δείξω πως εγώ είμαι αυτός που θα σου φέρει το χαμόγελο στα χείλη σου..
Κοίτα με, στα μάτια!
Μη φοβάσαι..♥


Οι μεγαλύτεροι έρωτες..
γεννιούνται "κατά λάθος"
επιβιώνουν "κατά πάθος"
και πεθαίνουν "κατά βάθος".


κάθε φορά που σε βλέπω..
η καρδιά μου χτυπά λίγο πιο δυνατά...

Ξέρεις, υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ σαν και εσένα στον κόσμο.
Για κάποιο λόγο ομως εγω μόνο εσένα ξεχώρισα και αγάπησα!

ΣΑΓΑΠΩ♥
τρια δευτερολεπτα για να το πεις..
ωρες για να το εξιγισεις..
και μια ζωη για να το αποδιξεις..