Stixakia Filias!

filos filh filise kai filika tin pidi3e


Φιλn σε χρειαζομαι..;/

Ζητησα απο το Θεο να με προστατευσει απο τουυς εχθρους..κι αμεσως αρχισα να χανω ..ΦΙΛΟΥΣ..!
Η σχεση μας θελω να ειναι σαν του τομ & του τζερυ..Δεν εχει σημασια ποσες φορες θα
 μαλωσουμε.

.Δεν θα ειμαστε ποτε ΧΩΡΙΑ

Μου είπανε πως η καρδιά είναι να δίνει αίμα
μα εγώ την έχω μοναχά για φίλους σαν και σένα

Όλα παιρνούν και χάνονται στου χρόνου την πορεία
μα δεν περνά, δε χάνεται η αληθινή φιλία!

Αν έχεις ττέτιουσ φίλους, τι τους θέλεις τους εχθρούς.

Όπιος ψάχνει για φίλουσ χωρίς ελάπτωματα,μένει χωρίς φίλουςς...

Αν δεις ένα φίλο χωρίς χαμόγελο, δωσ'του ένα από τα δικά σου.

Το να περπατάς με ένα φίλο στο σκοτάδι είναι καλύτερο από το να περπαάς μόνος στο φως.

Πραγματικός φίλος είναι αυτός ππυ έρχεται κοντά όταν όλος ο υπόλοιπος κόσμος απμακρύνεται.

Μισω ...τους ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ''φιλους''!-.-

Φιλοι σαν εσενα λεγονται αδελφια

Οι φίλοι είναι σαν τα αστέρια,Μπορεί να μην τους βλέπεις...Αλλά είναι πάντοτε εκεί...! χ

ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣΕΙ ΕΜΑΣ ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΙΘΙΝΗ ΦΙΛΙΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΠΟΤΕ!:)

Η φιλία σας ναρκωτικό που με τρελλένει~

φιλος δεν ειναι καποιος π εχετε τα παντα κοινα, αλλα καποιος π εχετε τοσες διαφορες και τις σεβεται

Κολλιτη? Μπα!
ΑΔΕΛΦΗ!

Είσαι ένας άνθρωπος που μου στάθηκες και στις όμορφες στιγμές αλλά και στις άσχημες.... Είσαι ένας άνθρωπος που δεν θέλω να χάσω απ'την ζωή μου....

ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ!!! ΧΧ

Οι καλοί φίλοι δεν σε αφήνουν να κάνεις βλακείες.....ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!!^^

Oι φιλίες μείναν μεσ' τα παραμύθια!